061-33330305-6
info@jonoob-esc.com

پایش کامل و دقیق از مزرعه تا چنگال

غذای سالم در تمام لایه های چرخه غذایی

خواه گیاهخوار باشید خواه طرفدار غذاهای کلاسیک: با تکنولوژی اندازه گیری تستو، کیفیت و ایمنی بالای غذا در تمام مراحل زنجیره فرآیند تولید برای شما تضمین می شود.

علاوه بر دما و رطوبت، pH (به عنوان مثال در تولید مواد غذایی) و TPM (برای تعیین کیفیت روغن سرخ کردنی) نیز پارامترهای مهم اندازه گیری هستند. شما می توانید ابزار اندازه گیری مناسب را در اینجا پیدا کنید. برای اطمینان از کیفیت و ایمنی غذا در هر زمان، بسته به منطقه مورد استفاده، سایر ابزارهای اندازه گیری یا حتی راه حل های دیگر ارائه می شود.

پایش آنلاین نقاط مختلف کارخانه و انبار با دیتالاگرهای تستو
ترمومترهای نفوذی تستو
103 - 104- 104ir - 106 - 105
تا 20 درصد صرفه جویی در مصرف روغن خوراکی با تستو 270
اندازه گیری دقیق PH
206PH1 -  206PH2

تستو دستگاه های مختلفی جهت اندازه گیری دمای سطح با روشهای غیر تماسی بصورت مادون قرمز، و تماسی، همچنین دماسنج های نفوذی و نیز دماسنجهایی برای اندازه گیری دمای محیط تولید نموده. که دارای بالاترین کیفیت بدنه با گرید مدیکال (پلاستیک ABS) هستند. مقاوم در برابر آب و غبار و دارای سنسورهای بسیار دقیق و مقاوم می باشند.

دیتالاگرهای کوچک تستو
ترمومترهای مادون قرمز تستو
دیتالاگر تستو 175T1
دیتالاگر های USB تستو


با اعتماد به دستگاههای اندازه گیری تستو، نظارتی دقیق بر مراحل تولید مواد غذایی داشته باشید.

نقشه برداری دمایی یا Temperature Mapping انبار ها و سردخانه های مواد غذایی که می بایست توزیع یکنواخت دما در تمام نقاط آن یکسان باشد با دستگاه های تستو قابل انجام است و ما با دارا بودن بیش از 4000 دماسنج تستو نقشه برداری دمایی یا  Temperature Mapping را برای محل دپو شما که نیازمند کنترل دقیق دما است انجام می دهیم.